Hoe maak je Tara gelukkig? - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu Hoe maak je Tara gelukkig? - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu

Hoe maak je Tara gelukkig?

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

23 April 2013 | Verenigde Staten, Sugarland

Hoi Nederlandse mensjes, goed weekendje gehad met saaie, ongemakkelijke, maar vooral, leuke momenten! Vrijdagavond zouden er gezellig 4 vriendinnen komen en zouden we allemaal wat lekkers maken. Mijn appeltaart op donderdagavond lekker gemaakt. Zeina, Ariba, Kimhan en Megan kwamen gezellig. Megan met gevulde jalapeno's, Areeba met biryani, Zeina met pizza en Kimhan met mac and cheese :). Heerlijk even lekker gekletst en toen aan tafel geschoven met al het heerlijke eten. Lekker gegeten en toen maar even ze inmaken met mario kart op de wii. Haha en Ariba was echt te grappig, ging heel de tijd verkeerde kant op. Zeina nog even me haar ingevlecht omdat ze dat graag wilde voordat Ariba en Zeina helaas alweer naar huis moesten :( Maar met Megan en Kimhan de film pitch perfect gekeken die echt super leuk was! En we waren lekker divers in culturen, zo is Kimhan vietnamees en is het echt super grappig als ze met der moeder aan de telefoon praat. Serieus uit deze taal is echt niks op te maken hahahaha. Megan: Texas, Zeina: Libanon, Ariba: Pakistan, Kimhan: Vietnam, Tara: Nederland. Was een super gezellig avondje en zeker voor herhaling vatbaar! Mensen de tijd gaat zo snel, nog maar 6 weekjes in Sugarland te gaan en er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen. Maar heb ook super veel zin in mijn trip! Toen op zaterdag heel vroeg me bedje uit, namelijk half 8, om even lekker te skypen met lieve Maxime. Daarna snel omkleden en op naar de ouders van Niyati om die op te halen. Die gingen lekker naar Hawaii voor 10 dagen dus die even afgezet op het vliegveld. Toen doorgereden naar woodlands mall. Is heel mooi daar, met ja de naam zegt het al, heel veel bomen en hele rijke, verwende mensen. Maar wat een mooi winkelcentrum :) Eerst even een panera bread opgezocht om lekker te lunchen. Heerlijk tomaten soepje met lekker broodje! Toen was het shoptijd! Uiteindelijk nieuwe sandaaltjes gekocht en niet geslaagd voor kleding. Maar toen kwamen we in de foot locker! CONVERSE ALL STARS VOOR 15 DOLLAR! Nou zo maak je Tara nou gelukkig. Oke er waren ook duurdere maar alleen de goedkope hadden ze in mijn maat. Woehoee maar even 2 paar nieuwe gekocht want ja die kan je natuurlijk niet laten liggen. Ik heb me nog ingehouden hoor... Krijg je van je mama te horen: 'Maar hoe ga je dat allemaal in Nederland krijgen?' Ik: 'Nou dat is heel simpel, jullie komen allemaal met lege koffers.' Ik zie het probleem niet hoor haha. Klaar met winkelen en naar vrienden van Jigar en Niyati die daar in de buurt wonen. Met natuurlijk weer de hele Indian kliek van al de feestjes. En ja ze hadden een trampoline dus wilde weer even kijken of ik nog iets kon. Nou een flickflack alles, niks aan de hand. En ja en dan wil je een radslag doen... Oke mensen tip van Tara: als je een strakke spijkerbroek aan hebt en je bent van plan een radslag te doen, NIET DOEN! Hahaha ja natuurlijk gggggrik scheur in me broek, en nee niet op me knie maar natuurlijk op me kont. Niyati was de enige die het had gezien en die was zooooooo hard aan het lachen en mijn gezicht stond echt op awkwardness hahaha. Niyati even me vestje uit de auto gepakt en die omgeknoopt. Niemand wat gemerkt :). Stuurt Niyati, Jigar een smsje, met wat er gebeurd is. Komt Jigar gaat die me ook nog even uitlachen. Oke het was ook wel grappig moet ik toegeven. Maar het grootste drama was dat dat mijn favoriete broek was, ik heb m nog steeds niet weg gegooid want kan het gewoon niet :( Nou na een heerlijk toetje weer naar huis en bedje ingedoken. Zondag zou ik eigenlijk naar Galveston gaan met Niyati maarja Niyati was moe... dus conclusie: een dagje thuis gehangen. Dat is best wel vervelend aangezien je ergens op rekent en het dan niet door gaat, had ik gewoon wat anders kunnen plannen. Is niet de eerste keer dat dit gebeurd dus beetje jammer dit. Uiteindelijk boodschappen gedaan bij 3 verschillende winkels en voorderest een beetje gehangen. Maandag weer een normaal dagje op school (buiten dat Huey in slaap was gevallen en dacht dat Spanje een staat was van Amerika. Dit was omdat die niet aan het opletten was en in slaap was gevallen. Hij zei zomaar wat, hoop ik dan maar... haha) Na school was het plan om te rennen naar Haritha om wat op te halen. Rennen werd lopen, niet alleen omdat ik de luie Amerikaan ben geworden, maar omdat het ook heeeeeeel heet was. Dus rondje meer gelopen met Haritha en toen lekker gedoucht. Oja maandag was niet helemaal normaal dagje, Niyati had aarbeien voor me in een glazen bakje gedaan om mee te nemen naar school. Ja had geen tijd om ze in plastic te doen in de morgen (want ken mezelf), dus dacht oke ik kan dit. Nou nee dus... in gym klas had ik het even in me hand en natuurlijk boemmm duizend stukjes. Ohneeeeeeeeeeeeeeee mijn aardbeien!! :( Oja en de container oepssss. Hahaha iedereen was natuurlijk mij lekker aan het uitlachen en waren net zoals ik bedroefd over de aardbeien, en oja de container haha. Dinsdag zou een speciale dag worden. Taks test voor juniors, maar die hoef ik natuurlijk niet te doen. Dus moest ik een lokaal heel de morgen zitten en niks doen. Gelukkig was ik met Alexia en was het heel gezellig. We zaten bij de rotc klas (voorbereiding club voor air force), en deden ze allemaal sit ups en heel luid praten enzo. Wat je altijd ziet op tv en in films, was echt grappig! Toen wilde we naar de rector gaan om te vragen of we woensdag en donderdag gewoon later naar school mochten komen net als seniors aangezien we geen zak doen. Mijn plan was frans te maken en project, niet gelukt. Wij de rector gevonden en die zei: 'Oh ja natuurlijk kunnen jullie later komen, we bellen wel even je ouders en dan kunnen jullie morgen later komen' Yeeeeey beter! Lekker slapen tot 9 uur, voor 2 daagjes. Toen was mijn plan om vrijwillig naar 4e uur te gaan want dacht dat ik daar ook niks zou doen maar toen kwam ik daar en zag ik dat we 4 rondjes op de atletiekbaan moesten rennen. Heb me heel snel omgekeerd voordat ze me zag en ben terug naar het andere lokaal gegaan haha. Had geen kleren bij me dus nee. Toen vrijwillig naar wiskunde, stond ik niet op de lijst haha. We zaten met denk ik 6 mensen van onze klas in een andere klas, andere leraar, met een andere wiskunde. Moesten we iets gaan maken dat onze leraar ons had opgegeven. Conclusie: niemand van ons 6 deed wat en waren gezellig aan het kletsen. Zat heel de periode met Jared gezellig te kletsen. We zaten allemaal verspreid door die klas die heeeeeeeel goed aan het opletten was haha. Eerste jaars he, dan doe je dat nog. We waren trouwens maar met 6 aangezien de rest van de klas juniors zijn, en toets aan het maken was. Toen naar 6e en 7e uur gewoon normaal les. 6e uur, eerst even aantekeningen gemaakt en daarna onze film verder gekeken. Toen economie, wat natuurlijk zoals altijd eerst verhalentijd is en dan beginnen met de les. Wilde die een dvd startte wat niet werkte, 5 minuten voor het einde deed die het en was de les heel snel over hahahaha. Nu na school lekker helemaal niks gedaan behalve even lekker geskyped met mama en lekker gechat met Hennie! Nu weer een blog voor jullie gemaakt en zo lekker eten, zo kom je je middagjes wel door. Donderdagvond lekker naar ihop met Haritha woehoeeee, pannekoeken eten!! En daarna staat er een heerlijk weekendje voor de deur, heb er nu al zin in. Laatste 6 weekjes geeft echt een dubbel gevoel hoor :( :). Kusjes en hou van jullie allemaal aangezien jullie me allemaal zo lief blijven volgen! Dus hoe maak je Tara gelukkig? Hele lieve mensen overal om je heen en natuurlijk all stars van 15 dollar haha.

  • 24 April 2013 - 08:41

    Marcel Jansen :

    Het Taart,

    Ik zei gisteren al dat het uitscheuren van je broek te maken heeft met je pannenkoeken reet.
    Je zult zo langzamerhand wel uit Shape zijn met al die Mac and cheese en dergelijke. Als je terugkomt maar weer lekker in training gaan. Of we zetten je met een touw vast achter de camper zodat je mee kunt rennen. Geintje hoor.
    Ja inderdaad nog 6 weken te gaan. Het begint al op te schieten. Wij hebben er ook al veel zin in om naar je toe te komen en Nyati en Jigar te ontmoeten. Onze bedoeling is een paar dagen daar te blijven, zodat jij ons het een en ander kunt laten zien. Een vraag is het mogelijk dat wij onze camper voor de deur bij hun kunnen zetten. Is dat daar toegestaan. Dan kunnen wij gewoon in de camper slapen. Na een paar dagen willen we Bracken Bat Cava bij San Antonio.
    Daar is 1 van de grootste vleermuis kolonies in de wereld. In deze grot zitten 20 miljoen vleermuizen en elke avond tegen 6 uur vliegen ze uit en dit schijnt een prachtig gezicht te zijn. De lucht wordt dan helemaal verduisterd door de hoeveelheid vleermuizen. Misschien is het leuk om Nyati en Jigar ook mee te nemen.
    Gisteren met mama naar de schouwburg geweest. De voorstelling was van Plien en Bianca. Wel aardig maar niet top. Een volgende keer zullen wij hier niet meer heen gaan.
    Gisteren bericht van EU gehad en het ziet er naar uit dat ik nog een paar keer naar Zuid Afrika moet. Ze waren namelijk zo tevreden over de samenwerking dat ze er mee door willen gaan. Voor de volgende keer toch iets proberen te regelen voor mama zodat ze ook daar naar toe kan komen. Ik hoop dat dit lukt. Ik ga in iedergeval mijn uiterste best doen.

    Oké nu genoeg want ik zit op mijn werk en ik krijg zo bezoek. Eerst nog even me aantekeningen doornemen voor het gesprek.
    Groetjes. Dikke kus Xxx Papa

  • 26 April 2013 - 09:21

    Gert:

    Hoi Tara
    Wat is dat nou, uit je broek gescheurd. dat komt niet van die moeilijke flipflap, dolfijnen sprong, kopjerol of hoe ze ook mogen heten bij dat turnen. Tara je hebt gewoon een dikke reed!!!! Niet erg hoor en ook niet vreemd met al dat eten en weinig bewegen. Troost je, een beetje vent vind het wel lekker om wat vlees in zijn handen te hebben. Stel je voor dat je zo mager bent als een lat (Anorexia) en je vriend gooit je omhoog, dan kom je fladderend naar beneden of je waait weg bij windkracht 3 dat is toch mooi kloten, dat kan je vriend niet aan doen die gaat je zoeken, "Waar blijft ze nou, ze is al 5 minuten weg". Nee Tara ga maar lekker zo door. Uit je broek scheuren gesproken. Ooit eens op een jaarfeest van Philips liep ik buiten met een stel collega's en zei "Wat is dit". Ik ga met beide handen en voeten op de grond staan, maak met mijn rechterbeen een trappende beweging naar achteren. Antwoord: de hond van Lee Towers. Maar vervolgens scheur ik uit mijn broer van mijn piemelmoosie via de achterkant tot aan de bovenkant van de broek. sta je voor lul. De hele avond op een barkruk gezeten, ook niet erg. Nu wat anders. Ik lees. Maak me blij met ALL STARS. Ik denk gaat ze nu een liedje zingen op tv of gaat ze daar ook lopen springen of zo. Ze zit in Amerika en wil zich nu al in schrijven voor dat programma, ik begreep er geen kloten van, dan maar Googelen Blijkt het een paar afgetrapte schoenen te zijn waar hier in Holland de zwervers mee rond lopen. Tara, Tara ik had je smaak iets hoger ingeschat. :-)) Ik heb je ook gehoord of gelezen over hoge hakken die hebben ze niet bij ALL STARS jammer hé misschien een gat in de markt. Vandaag heb ik vrij, vanmiddag heb ik een warm en koud buffet. Mijn broer is 40 jaar getrouwd dus zit ik nu met een bak koffie op mijn gemak deze log te tikken en maar verzinnen wat ik nu weer moet schrijven. Ik ga even een nieuw bakje koffie halen dus even wachten................ Zo daar zit ik weer, ook in tussen wat voor je zelf wat gehaald? Kunnen we niet samen die appeltaart van donderdag op eten lekker gezellig of is die niet zo fris meer. Ik geloof dat mijn geloofwaardigheid met elke regel op deze log kleiner wordt. Ik stop er maar mee wat zo meteen ga ik wat overdrijven en dat is wel het laatste wat ik wil in deze log. Tara gaat je goed en vreet je maar lekker klem aan de pannenkoeken.
    Gr Gert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sugarland

Tara

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 25506

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 08 Juni 2013

Mijn semester high school in the USA

Landen bezocht: