HOLI - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu HOLI - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu

HOLI

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

25 Maart 2013 | Verenigde Staten, Sugarland

Hooooooi, wat zie ik nou, sneeuw in Nederland? Ooow wat vind ik dit jammer, dat ik net deze winter/lente moet missen... NOT. Maar jullie zijn sterk en overleven dit noordpool klimaat vast wel. Denk er maar aan dat er misschien een kans is dat het er een mooie zomer komt. En wat fijn dat ik er dan ook weer ben! Hier moet ik zeggen, verschilt het per dag hoe het weer is. Gister en vandaag is het best wel koud en dan is het weer een heerlijk zonnetje dusja. Ik sta elke dag voor me kast, top met vestje of top zonder vestje? moeilijke keuze moet ik zeggen hoor haha. Oke genoeg over het weer, snap best dat dit op dit moment niet het beste onderwerp is om over te praten. School is voor mij en denk voor veel lezers ook niet de beste optie... dus dan maar het weekend! :D Oke mensen school is best leuk (voor zover het leuk kan zijn :p), heb het erg naar me zin en gelukkig nog met niemand ruzie gemaakt. Leuke mensen en de meest gekke en saaiste leraren :). Maak genoeg mee haha, maar meestal als ik de blog maak is het na een weekend en ben ik de kleine en grappige momenten alweer vergeten. Ik kan niet alles onthouden met alles wat ik mee maak. Maar alles zal vast ergens in mijn geheugen zijn opgeslagen :). Maar het weekend! Donderdag avond Jigar vertrokken naar Australië dus dat betekent vrijdagavond uit eten! heeeuh party haha. Lekker bij Lopez, een heerlijk mexicaans restaurant waar ik lekker fajita's heb gegeten met een lekkere cocktail, natuurlijk zonder alcohol mensen. Leuke avond en daarna beetje tv gekeken en naar bedje gegaan. Volgende dag zouden er vrienden komen van Niyati en Jigar met het meest lieve en schattige kindje van de hele wereld. Ze is 3 en klets de oren van je lijf maar dat is helemaal niet erg. Op naar Katy Mills en even lekker gegeten bij het rain forest cafe met als heerlijke afsluiter een vulcano voor de hele tafel. Ijs, slagroom en heerlijke brownies. Je moet bedenken dat ik ongeveer 3/4 van dat hele ding heb opgegeten pfffff maar vond het niet erg hoor haha. Toen even lekker geshopt en heerlijk Araya (meest schattigste kindje van de wereld) zien spelen en in alle atracties zien gaan haha. Na het grote winkelcentrum door te zijn geweest en een anderhalf uur in de scrub winkel door te hebben gebracht... Naja verstoppertje gespeeld met Ariha en Niyati en Maygon (mama) passen, passen, passen en passen. Lupé (papa) buiten op een bankje gewacht haha. Nou konden we eindelijk gaan en nog even mexicaans gegeten, wat overigens echt slecht was maarja het was eten. Toen naar huis en een film gekeken met Maygon en Lupé, limitless, was een goede film! Niyati was moe net als Araya en zijn in slaap gevallen waarvan Araya al in de auto haha. Ze probeerde wakker te blijven door allerlei bewegingen te maken maar niet gelukt haha. Uiteindelijk laat ons bedje in en lekker geslapen. Want zondag was HOLI! In de auto op naar Holi en we waren vroeg dus nog even gestopt bij een winkel waar ik een leuk kadootje had gekocht voor Araya. Toen naar het event en was echt super leuk! Lekker elkaar onder geschilderd overal en ja Araya vond het helemaal geweldig! Pamela was ook daar en lekker allemaal mensen aan lopen vallen. Na echt een super leuke dag en heerlijk vies te worden. In de auto naar huis en het leukste was hoe mensen naar je keken in de auto, wan wtf hebben die gedaan :p. Toen een douche genomen en na 3 keer me haar te hebben gewassen was alles er eindelijk uit. Daarna heel erg moe en even niks gedaan, in de avond pizza gegeten met Jigar's neef en vrouw en kind. Toen echt helemaal kapot en heerlijk me bedje ingedoken. Vandaag weer een schooldag gehad met natuurlijk weer een slaap momentje en genoeg actieve momentjes. Toen naar huis en foto's geupload en van alles gedaan. Lekker even geskyped met me broertje en Ellen en het eten gemaakt. En me soep is heel erg goed geworden voor de eerste keer :D. Daarna even boodschappen gedaan en nu me blog afgemaakt die ik al aan het maken ben sinds 5 ofzo haha. Nu is het half 10... Dat krijg je ervan als je veel te doen hebt :) Kisses and hugs xxxxxxxx

  • 26 Maart 2013 - 09:19

    Marcella:

    Haaii Taartje!
    Iedere keer lees ik je geweldige blogs, het klinkt allemaal super leuk en gezellig! Alleen je moet echt ophouden met het praten over zonnig weer, lekker eten, Vegas, mooie dingen, want ik word groen van jaloezie hier!;) Haha nee hoor, ik kan ook opscheppen over uhh sneeuw? kou? Uhm gezellige zaterdagochtenden? Je word wel gemist hoor, iedere week is er een meisje die vraagt wanneer 'de andere juf' terug komt. EN als ik dan antwoord dat het na de zomervakantie is, dan is het standaard antwoord: ZO LANGG NOG??! Ik mis je ook hoor Taartje, nog een paar maandjes aftellen;) Hier is verder weinig bijzonders gebeurd, kan wel van alles vertellen over mn huis en verbouwing, maar je bent hier nog niet geweest dus je hebt geeeeen idee haha! Als je terug bent dan spreken we wel een keer bij mij af en dan mag je die heerlijke maaltijden/appeltaart maken (vooral dat laatste hou ik me aanbevolen voor!). En dan kan je mn trouwalbum zien!
    Veel plezier nog daar en ik hou je blogs in de gaten!
    Kuss Mars

  • 26 Maart 2013 - 20:33

    Marcel Jansen:

    Lieve Taart,

    Holi shit was je bij het kleuren festijn. Dit lijkt mij hartstikke leuk. Had je ook alle kleuren poeder over je heen gekregen. Vandaar dat iedereen raar naar je keek toen je naar huis reed en je haar drie keer moest wassen. De badkamer zeker alle kleuren van de regenboog.
    Hier is de badkamer zo goed als klaar morgen alleen de verwarming met Ralph nog ophangen. Dan kan mama gaan schoonmaken en kunnen we alle spullen erin zetten. Donderdag halen we nog nieuwe lampen en kunnen die ook worden aangesloten. Het weer zullen we maar niet over hebben. Het is gewoon steen koud mama en ik zijn stront verkouden. Aanstaand weekend is het Pasen en dan geven ze eindelijk temperaturen boven nul op. De hele familie de Wit komt hier eerste Paasdag. Dus een drukte.
    Groetjes en dikke kus papa Xxx

  • 28 Maart 2013 - 17:16

    Gert:

    Hoi Tara
    Je bent lekker bezig met dat eten daar, niet te dik worden hoor. Toen ik in India was hadden ze ook zo'n soort feest maar toen gingen ze alle koeien beschilderen, wel geinig omdat te zien. Ze hebben daar veel nationale feesten. Zo was er ook een zuster dag. Dan moest de broer naar zijn zus en dan kreeg hij vervolgens een rode streep op zijn voorhoofd met een rijstkorrel er op. Op die manier kon iedereen zien dat hij die dag bij zijn zus was geweest. De volgende dag weer eens vuurwerk, bleek een ander groep gelovige iets te eren. Zo dat was dat. Nu het weer, het is kloten. zo dat was dat. Ik weet nu niet zo veel te vertellen de volgende keer weer meer.
    Gr Gert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sugarland

Tara

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 25517

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 08 Juni 2013

Mijn semester high school in the USA

Landen bezocht: