Go Rockets! - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu Go Rockets! - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu

Go Rockets!

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

22 Februari 2013 | Verenigde Staten, Sugarland

Houston Rockets - Oklahoma City Thunder @ Toyota Centre! Wat een wedstrijd, wat een wedstrijd, wat een wedstrijd. Whaaaa het was echt geweldig!! Oke eerst vanuit school naar huis en klaar gemaakt om te gaan. Hebben we sandwiches gemaakt om te eten voordat we naar binnen zouden gaan. In de auto met Jigar om Niyati op te halen van werk. Door Rice area gegaan en Rice university gezien, echt een super mooie campus en 1 van de duurste universiteiten in de USA. Ik heb me bedacht en misschien dit een idee? haha mag ik wel gaan sparen. Toen op naar toyota centre! Eerst even lekker gegeten in de auto en toen in de regen een stukje gelopen. Kwamen we aanlopen gingen de deuren om 6 uur pas open, dus in de lange rij en wachten IN DE REGEN. Maar het was de moeite waard mensen. Toen eindelijk naar binnen en na een tas controle en een gratis t shirt om ze aan te moedigen. Natuurlijk heb ik die aangetrokken ondanks dat het een XL was, ik maak er wel wat van. En ja het stond eigenlijk best leuk :). Toen een gek dansje gedanst voor het winnen van gratis kaartjes en toen rond gekeken en allemaal gratis spulletjes gekregen. Rockets handoekje, headphones en allerlei andere dingen. Toen even een foto gemaakt met de mascotte natuurlijk. Het was al super druk en een leuke sfeer met allemaal verschillende fans. Even in de winkel gekeken en wil wel een rocket short, maar die koop ik wel in de winkel haha. Niet zo druk. Toen op naar onze plekken, sectie 904 dus dat betekent de top van de top. Maarja wat maakt het uit, ik was daar! En ja toen waren er 2 meiden van een bepaald energiebedrijf de 2 tickets aan het weggeven voor beneden super dichtbij het veld. Alleen de mensen die ze hadden gewonnen waren niet op hun plekken dus Jigar heeft even ze charmes gebruikt en hadden wij ze gekregen!!!!!! Maarja het waren 2 tickets....wij naar beneden en omg wat waren we blij. En daar zaten we dan met ze 3en aangezien er een plek over was naast ons. We mochten allemaal gaan zitten en als er mensen zouden komen moest 1 van ons weg dus Jigar wilde dat wel doen maarja dat is harstikke lullig want het waren super tickets die een paar honderd dollar waard waren haha. Maar gelukkig kon die ook blijven. Nou de avond begon dus al perfect!! We konden de gezichten gewoon zien en dat vind ik niet heel erg in het geval van Chandler Parsons :). We kregen ook van die opblaasbare geluid maak dingen en natuurlijk waren wij fanatieke fans haha. Mensen als je Lin, Harden en Durant op 1 veld ziet staan moet het wel goed worden. En dan heb ik het nog niet eens over Parsons voor zijn knapheid én mooi basketbal. Het liep gelijk op en uiteindelijk stond Houston wel achter. In elke time out was er wel wat, cheerleaders, gooien van shirts, een spel of iets anders super leuks! Ze spelen hier trouwens 4 kwarten van 12 minuten dus meer plezier. Uiteindelijk stond Houston wel heel ver achter want het was al 10 punten. En toen had Parsons pijn en moest van het veld af :( en ik kon m niet eens troosten haha. Er waren 2 mannen naast ons en die zeiden heel de tijd he daar is je boyfriend weer hahaha. Dus ik: ik mag hopen dat dat me boyfriend is. Uiteindelijk was die weer terug en Oklahoma begon in de laatste minuten slechter te spelen en Houston had alles raak. (Terwijl ze daarvoor echt alles mis schoten) Maar wat een geluk! Ze haalde alles in en uiteindelijk wonnen ze!!!!!!!!!! De sfeer was echt top en ik was serieus zo fanatiek he, ik was heel de tijd aan het schreeuwen als de scheids iets afkeurde enzo :p. Maar ook James Harden heeft een record gemaakt van zichzelf voor meest aantal punten dus zelfs dat heb ik meegemaakt. Maar wat heb ik een plezier gehad zeg! En zeker als je op zulke plekken zit :). En toen naar huis en even wat gegeten want ik had echt honger. Uiteindelijk lag ik om half 12 in me bedje en was vandaag niet eens zo moe als dat ik had verwacht. Maar mensen het was echt zoooooo leuk!! :D. Oke nu weten jullie het wel haha. Oja en even wat anders, gister ook in lunch chubbie bunnie gespeeld :p. Dat is zoveel mogelijk marshmallows in je mond stoppen zonder te kauwen en te slikken en je geen chubbie bunnie meer kan zeggen. Wij allemaal kots misselijk na 7 ofzo en Nathan na 15 had nog steeds ruimte, hij is echt een hamster haha. Wat hebben we gelachen zeg! Vandaag naar de gym geweest met Haritha wat toch wel wat gezelliger was als alleen. Tot het weekend maar dit was even een aparte blog waard. xxxxxxx Go Rockets!

  • 22 Februari 2013 - 20:35

    Marcel Jansen:

    Jij bent zoals altijd weer een mazzelaar. We hebben je filmpje gezien tijdens de wedstrijd die Nyati ons had gestuurd. Cool gewoon die fantastische plaatsen. Kelly zei gelijk al kijk eens wat een mooie plaatsen. Als het publiek om je heen al door heeft dat Parsons je liefje is moet ik me al zorgen gaan maken. En nee je mag daar niet naar de universiteit. Lekker hier gaan studeren.
    Dikke kus papa xxxx

  • 22 Februari 2013 - 20:54

    Kitty Jansen:

    Nee je mag daar niet studeren hetzij Chandler het betaald en je iedere twee naar huis komt.hahahah.je bent echt een bofkont en ik denk dat er morgenavond op Kelly haar feestje genoeg jaloerse mensen zitten. Gezellig weekend en tot gauw.xxxxxxmama

  • 23 Februari 2013 - 12:31

    Kelly:

    Taartje!
    Jaloers! Kan jij uitvogelen wat voor wedstrijden er zijn als wij komen, het normale seizoen is dan al afgelopen, maar als het goed is, is er nog de WNBA. Gewoon om ook die sfeer te proeven. Hier viel Chris bijna van zijn stoel, toen hij hoorde dat je bij deze wedstrijd was. Hij zei dat hij ongelooflijk spannend was. Ik mis je heel erg, dus studeren daar wordt niks... Zie je vanavond Miss o Skype. Spreek je snel. Xxxx Kelly

  • 24 Februari 2013 - 08:51

    Gert:

    Hoi Tara

    Wat een belevenis is dat zeg, dat vergeet je nooit meer. Je bent wel een mazzelaar met die plaats vooraan. Nu heb je, je liefje goed kunnen bekijken hoe heet hij ook al weer, lage Gijs? Ik zie vanmiddag een filmpje waar jij op staat bij het aanmoedigen van die wedstrijd. (Kelly haar verjaardag feestje). Het weer is hier gewoon bitter slecht het heeft zowaar gesneeuwd vannacht en met die oostenwind is het gevoelstemperatuur ver beneden nul. Ik zit te wachten op het voorjaar. Zo dat was het dan wel weer, Tara ik hoef nu niet meer te zeggen “Maak er iets moois van”, wat dat doen je wel elke dag.

    Gr Gert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sugarland

Tara

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 25520

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 08 Juni 2013

Mijn semester high school in the USA

Landen bezocht: