NBA all star weekend - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu NBA all star weekend - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu

NBA all star weekend

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

19 Februari 2013 | Verenigde Staten, Sugarland

Hooooooooooooi, het is alweer dinsdag dus dat betekent een update van mijn 3 daagse weekend. Vrijdagavond was wel een beetje jammer dat ik niks kon doen met vrienden maar heb me uiteindelijk wel vermaakt met Niyati. Jigar ging werken. Na het eten zijn Niyati en ik naar town centre gegaan (dit is een plek met allemal restaurants en bars en winkeltjes, heel gezellig!), hier was iets te doen met live muziek enzo. Aangezien het kouder was dan we dachten was het minder leuk. We hebben een beetje winkeltjes gekeken en lekker een koffie gedronken bij starbucks. Daar zag ik mensen van school die naar sady hawkin zouden gaan. Vandaag hoorde ik hoe het was en er waren maar iets van 30 mensen ofzo hahahhahah faaaaaaaal. Toen naar huis en hebben we de film definitely, maybe gekeken. Dit was een leuke film! Daarna vroeg ons bedje in maar ik kon natuurlijk niet slapen want was nog niet moe... Toen de volgende ochtend niet naar turnen maar op naar Katy waar Niyati een afspraak had. Aangezien Pamela hier woont, heeft ze me daar afgezet voordat ze naar de afspraak ging. Toen naar centerra geweest en daar wat gelunched en rond gekeken (dit is een soort town centre maar dan in Katy) Katy is een half uurtje rijden. Was erg gezellig! Toen Niyati mij weer opgehaald en we zouden eigenlijk nog wat gaan doen maar Niyati was heel erg moe dus uiteindelijk thuis gezeten. Dit was wel een beetje jammer maarja. Zondag stond er een lange dag voor de deur. Dus lekker gerelaxed. Of misschien hebben we zaterdag film gekeken? ik weet het gewoon niet meer, er is ook zoveel. Maakt niet uit, het was een leuke film. Zondag gingen we dan naar de NBA All star jam session! Voor de mensen die niet weten wat het NBA All star weekend is: dit is een weekend met een basketbal wedstrijd waar alle bekende spelers uit alle NBA teams samen spelen. Super tof! En dit jaar was het toevallig in Houston dus hadden we geluk :) (dit is ongeveer 1x in de 20 jaar in Houston). De jam session is een event die ze oragniseren waar allemaal bekende spelers komen en oud spelers en kan je allerlei activiteiten doen. We hadden tickets voor 10 uur dus waren hier dan uiteindelijk om 5 over 10. Wij parkeren, was het parkeren 20 dollar! Jezus dat is echt veel geld dus wij 1 straat verder en daar was het 10 dollar :P. Serieus nog een verklaring dat Amerikanen echt lui zijn. Wij naar binnen en het feest kon beginnen. We kregen een planning met geplande dingen en voor de rest kon je gewoon rond lopen en overal kijken. Paar leuke foto's genomen voor de memories of course en toen op de planning gekeken. Zegt Niyati: 'Tara! Chandler Parsons komt om 3 uur voor handtkeningen!' Dus ik: 'Wie is dat nou weer?' Niyati: 'Nummer 25 van de rockets!' Tara: 'OMG we blijven!!' Hij is serieus zo'n schatje he. Ik had m vorige week met een wedstrijd op de tv voor het eerst gezien en wist alleen ze nummer haha. Maar nu vergeet ik ze naam nooit meer. Waarom is een top NBA player precies mijn type? Misschien meant to be? Maarja wij dus rond gelopen en overal gekeken en gratis dingen gekregen. Een dom dansje gedanst voor een gratis t shirt en even een gratis taco van de taco bell in beslag genomen :). Maar we kregen nergens een plastic tasje dus liepen met al die dingen los. Normaal wordt je overstroomt met plastic tasjes en net als je ze nodig hebt niet pfffff. Maar wij dus naar de NBA store om te vragen of we een tasje mochten, neehoor gierig moet je eerst wat kopen. Toen liepen we in de winkel kwamen we Evans tegen, hij was 2e geworden op de dunk contest de avond ervoor. Dus Niyati, mag ik met jou op de foto? hahahha die guy was echt 3 meter en Niyati echt gewoon de helft. Uiteindelijk hebben we alles wel een beetje gezien en handtekeningen van mensen waar ik nog nooit van had gehoord. Stonden we in de rij voor 2 handtekeningen waren we niet meer aan de beurt gekomen. Maar de presentator vroeg of er mensen van ver kwamen. Dus mensen kwamen van ohio enzo. Dus ik: HOLLAND! Dus hij: serieus we hebben een meisje van Holland in de zaal haha. Hij dacht dat ik speciaal voor dat weekend was gekomen. Dus uiteindelijk zegt die: kom later even naar me toe geef ik je wat speciaals haha. Uiteindelijk een armbandje gekregen met de tekst: NBA ALL STAR WEEKEND 2013. Yes! hahaha. Awhjoh wel lief. Toen even wat gedronken, wat een fortuin koste. En toen was het 1 uur en waren we moe dus gingen we even een wedstrijd kijken van een paar meiden. Het was een kampioenswedstijd ofzo maar heb ze niet uitgelachen hoor... ik lachte ze toe. Maar we hebben even kunnen uitrusten van al dat lopen. Toen kwam er een special olympic wedstrijd waarbij oud NBA spelers, WNBA spelers en geestelijk gehandicapten door elkaar een wedstrijd gingen spelen. Was wel super leuk om te zien! Toen kwam er een super lange Chinese man en Niyati werd helemaal gek. Schijnt dus een belangrijk geweldiig persoon te zijn aangezien hij de eerst speler uit China was die voor een NBA team speelde. Sorry vergeet telkens zijn naam. Toen was het half 3 whaaaaa. Op naar Chandler Parsons! Dus wij alvast in de rij aangezien die lang was. Toen het 3 uur was en hij kwam aanlopen waren we ongeveer halverwege. Toen zag de presentator me weer en noemde me dit keer Amsterdam, dus ik neeeeeejoh Rotterdam! Dusja stond bij hem bekend als Rotterdam en werd vaak door de microfoon geroepen. Ik maak dus wel een leuke indruk :) haha. Maar toen waren we aan de beurt wiehoee, maar je kon geen fotos met hem maken want dat koste teveel tijd. Maar ik heb een handtekening en hem een hand gegeven. En ja omg hij is echt zo cute! Wilde eerst nog zeggen: 'heb je woensdag wat te doen na de wedstrijd?' Maar dat kon ik niet maken aangezien dan andere jaloers zouden worden hahhahaha. Toen waren we moe en waren we er klaar mee. Ohja we hadden ook nog een 360 graden foto gemaakt wat echt grappig was joh! Alleen een beetje jammer dat mijn haar overal heen gaat. Maarja betekent dat ik een goede sprong maakte :) Toen naar de ouders van Niyati gereden en daar even gerelaxed voordat we in de avond zouden gaan eten bij Buca de beppo! Dit is italiaans familie restaurant. Je bestelt alles of small of large en kan je daar met ze alle van eten. Echt zo leuk!! Dus wij daar in de avond heen en Jigar daar ook heen gekomen. Het is echt zo gezellig en super leuk dat je het super groot krijgt. We hadden een large pizza die echt huge was!!! En hadden een small pasta wat al heel erg veel was. Heerlijk gegeten want ja Tara kan je altijd blij maken met Italiaans. Uiteindelijk nog een halve pizza over en heel veel brood. Dusja een doggiebag en volgende dag als lunch. Jigar op naar zijn werk en wij naar huis naar deze volle dag. Was super leuk! En ja moet nog wat vertellen. Afgelopen donderdag startte lent, dat is een soort dag waarop mensen dingen opgeven tot pasen. Iets waar je om geeft en echt een uitdaging is. Dus ik dacht ik kan dit! Eerst zei ik, mijn familie en vrienden niet zien maar dat telde niet... Dus ja mensen hier komt het! Jullie gaan het niet geloven maar ga het proberen met vlees. Het lukt al best aardig aangezien ik het toch al niet thuis eet en neem gewoon brood mee naar school. Dus we zullen zien, ik heb er zelf niet veel vertrouwen in maarja we gaan het gewoon proberen. Nathan geeft chocola op, die is helemaal gek! Maarja je mag dus op zondag een klein beetje eten en er zat die zondag een beetje in me taco. Dus wens me good luck mensen! Als jullie vertrouwen in me hebben misschien lukt het dan. Toen was maandag nog. Niyati had de dag vrij genomen maar uiteindelijk hebben we niks uitgevoerd, ik was wel een beetje verveeld maarja. Heb uitteindelijk gemaild, series gekeken en geluierd. Als ik dit had geweten had ik wat anders gepland. En het weer werkte ook niet mee aangezien het echt regende en regende en regende. Uiteindelijk nog even Jigar ingemaakt met Mario Kart hihi. En in de avond iets makkelijks gegeten en de bachelor gekeken! Jigar en ik vinden dit zo leuk he haha. Ook nog een heerlijke lime cake gemaakt. In de avond nog even me haar gesteild en proberen te slapen. Aangezien ik totaal nog niet moe was en het zo hard stormde sliep ik uiteindelijk om half 2 ofzo. Toen ging de wekker weer om kwart voor 6 en een heerlijke gezonde sandwich gemaakt voor lunch en een appel. Ja iedereen schok gewoon op school dat ik daar de tijd voor had genomen in de ochtend. Vandaag is het weer lekker weer, ik weet het gewoon niet meer hoor. Gekke weer hier! En ga vanaf nu met Haritha naar de sportschool dat geeft ons allebei meer motivatie haha. Ze woont ook in telfair dus kan ook gratis naar die. Haritha is degene waarmee ik altijd in de bus zit en waarmee ik naar STOMP was geweest. (ik hoop dat dit een goede uitleg was Tham? haha) En ohja vandaag moesten we rondjes rennen buiten op de track baan, dit was een beetje jammer aangezien het koud was. Maar morgen is het woensdag!!! Dat betekent mijn eerste NBA game! Heb er echt zin in :) Kan ik lekker Chandler Parsons aanmoedigen haha. Dit was denk ik wel mijn weekend. xxxxxxxxxxxx

  • 20 Februari 2013 - 06:59

    Marcel Jansen:

    Hey Taart,

    Ik lees dat je weer een buitengewoon weekend achter de rug hebt. Je vliegt van de ene attractie naar de andere. Doen Nyati en Jigar dit alleen voor jou of zijn zelf ook al zo actief. Ik lees maar over Events en dergelijke, koffie drinken lunchen, relaxen, drinken, snacks en diners. Dan tussen door nog naar de NBA all star games. Voelde jij je eindelijk thuis tussen al die lange mensen. Mr. Parsons hoe lang is hij, want dan kan ik de deuren hier in huis wel vast ophogen, zodat hij door de deur past. Haha. Word je daar ook nog bestempeld als Miss Rotterdam en was jijzelf ook nog een attractie. Verkeerd aangepakt hè. Je had er gelijk klinkende munt uit moeten slaan met een reclame campagne voor Gouda kaas. Laat jij je afschepen met een armbandje. Wel leuk om te hebben om de ogen uit te steken van Ralph en Kelly. En wat lees ik nou veertig dagen zonder vlees. Een Meat o saurus als jij die van steak en spareribs houd. Je bent dus al aardig omgevormd door de famely. Straks kom je thuis en ben je een Indian.
    In ieder geval heb je het volgens mij uitstekend getroffen bij hun en kom je niks te kort. Dus genieten maar. Weet je al wat je met Yvonne doet. Lastig hè.

    Dikke kus papa Xxx

  • 20 Februari 2013 - 09:44

    Gert:

    Hoi Tara

    Wat lees ik, een vriend van 3 meter (Chandler Parsons) en voor 40 dagen vegetariër. Help ik moet aan de zuurstof…………….. 10 minuten later. Zo ik ben weer een beetje bij gekomen als je weer zo iets schrijft breng het dan iets minder snel, de inleiden moet dan iets subtieler. Laten we eerst een beginnen met die lange Jan, wat moet je daar nu mee? Als je een auto moet hebben moet je in een trolleybus of een opendak bij een gewone auto, anders kan hij dat lage lijf niet kwijt. Kleren kopen, daar ben jij goed in, ga maar naar een zeilmakerij met die gozer. Dan praten we nog niet eens over een bed, ik hoop dat dit nooit aan de orde komt! Een bed van 3 bij 2 meter, zo groot mijn bij ons de slaapkamers. Ja lekker uit eten en hem een kusje geven op zijn wang maar dan nokken met die gozer, jij bent wel lang maar dan heb je toch wel een krukje nodig :-)).
    Volgende onderwerp VLEES. Weet jij wel hoe lekker draadjesvlees is? Dat donkerbruine vlees dat uit elkaar valt op je vork, waar de smaak onverdraaglijk lekker is. Een bolgehakt met uitjes en een beetje mosterd. Wat denk je van een hamburger, een rollade warm of koud in plakjes op je boterham. Naar een shoarmatent met veel knoflooksaus waar alles zo lekker langs je kin loopt, daar kun je aan klooien zonder dat het iemand het gek vind. Ik wil je niet gek maken of zo maar je gaat wel je leven verpesten door een achterlijk weddenschap uit te voeren. Neem nu een weddenschap dat makkelijk uit te voeren is bijvoorbeeld de volgende 40 dagen geen Olifanten neer schieten. Nog even en je loopt met een rode stip op je voorhoofd en een jurk aan dat wij bij ons een gordijn noemen. Ja Tara laat Gert maar lullen maar zonder dollen wat een weekeinde was dat zeg, echt top!!!! Wat een verhaal, ik geniet er echt van en die belevenis met die gasten van de NBA, ik hoor Kelly en Ralph al tanden knarsen. Ik ben bij dat alles zo grandioos gaat en hou je taai, ook met dat vlees laat je niet kennen. Afspraak is afspraak.

    Gr Gert.

  • 22 Februari 2013 - 23:46

    Tara Jansen:

    Haha oke Gert dit is wel genoeg, dit klinkt echt goddelijk op dit moment. Niet gewoon lekker maar goddelijk. Ik heb zelf ook niet echt vertrouwen in want waarschijnlijk als ik ergens anders eet, wordt het gewoon lekker vlees :) En waarom alleen een kusje op de wang? Ik verdien wel wat meer hoor haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sugarland

Tara

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 25510

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 08 Juni 2013

Mijn semester high school in the USA

Landen bezocht: