Wat een week - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu Wat een week - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu

Wat een week

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

08 Februari 2013 | Verenigde Staten, Sugarland

Hallooooo! Wat is deze week toch eigenlijk weer snel gegaan, ben wel blij hoor dat het vrijdag is. Na tuurlijk weer een geweldige uhum week op school is het tijd voor het weekend. Ja school is hier nu net als school in Nederland geworden, het is gewoon school maar dan een beetje heel erg makkelijker. Vandaag voor het eerst in me leven een eesay geschreven voor geschiedenis, en ja had het natuurlijk echt helemaal verkeerd voorbereid woensdag, dus kon donderdag gezellig opnieuw beginnen met de outline. Ik hoop dat vandaag me essay een beetje goed is gegaan maar denk het wel. Voorderest een wiskunde toets gehad en omg dit was echt zoooo makkelijk en er zijn serieus mensen die er gewoon geen zak van begrijpen. Nou succes op college zou ik zeggen! En ja frans is voor mij wel een beetje een raadsel hoor, die vrouw is zo gek als een deur maar wel aardig haha. We hebben ook allemaal een andere naam in french class, we moesten in het begin van het jaar een franse naam uitkiezen en ik heet isabelle :). Ja isa denk toch aan je! haha. We doen ook echt de gekste dingen bij gym waarvan je echt denkt omg is sta nu zooooooo voor lul. We moesten dansen voor je buikspieren te trainen ofzo en die stapjes leken net alsof je dingen aan het oefenen was voor op de slaapkamer. Ik dacht serieus ok laat mij maar gewoon naar een club gaan dat is veel beter voor mij :). Ook gaan we een badminton tournooi doen en Jordan is mijn partner haha, wat een lol. Sorry mensen kan niet elke schooldag beschrijven, want ik maak toch veel mee! Ik vergeet de helft gewoon alweer. Ook economie is natuurlijk de gekste klas, die man wil echt alles weten over Nederland, maar dan ook echt alles. En ja natuurlijk zit ik in het gekke hoekje en maken ze me natuurlijk alemaal lekker belachelijk aangezien ik 1 keer antwoord gaf in het nederlands en dat nu telkens blijven herhalen. Maar oh die man verteld verhalen, die zo niet boeiend zijn maar daarom hebben wij de grootste lol haha. Ohja en ben een democraat volgens testen op het internet, voor government klas gedaan. De helft van de vragen begreep ik niet maar dat maakt niet uit. Dus Obama ik leef voor jou en mijn stem heb je.... En ja ben deze week voor het eerst naar de gym geweest, ernaar toe gerend!!! en gesport een uur en daarna een kwartier terug gelopen, spotief bezig! Daarna ging ik snel douchen en op naar de ouders van Niyati voor het eten van lasagne, garlic bread en salade. Had ze speciaal voor mij gemaakt aangezien dat mijn lievelingseten is. Geen vlees maar heel veel groente en heb er heerlijk van genoten :). Dit was woensdag en heb het donderdag en vrijdag ook na school gegeten aangezien ze 2 grote schalen had gemaakt. Donderdag na school met Nick naar het winkelcentrum geweest want hij moest kleren hebben voor zijn party's dit weekend, en ja wie is dan de beste om je te helpen... ik natuurlijk! Hij heeft me thuis gebracht (handig vrienden met een auto) en daarna gegeten met Jigar aangezien Niyati naar een event was. Liep ze met der legging, tutu en texas shirt met slippers met veren hahahahha. Zag er leuk uit! Greys anatomy gekeken, wandeling gemaakt (dit doen we vaak na het eten, dus ttoch wel sportief) en jigar ingemaakt met Jenga 2 keer. Hij had vorige keer gewonnnen... ohja en we gingen ook ergens deze week bowlen op de wii. En gewoon de eerste keer gooi ik gewoon gelijk een strike HAHA, je had die hoofden van Jigar en Niyati moeten zien. Ik dik gewonnen en Jigar dik verloren, Niyati was in between en zoveel gelachen. We konden nog 1 potje voordat Jigar moest werken dusja wie won er weer.... nee niet ik helaas! Jigar had gewoon gewonnen :( terwijl we allemaal dachten dat ik weer had gewonnen aangezien ik een strike gooide op het einde. Dus ik stond al te juichen, had Jigar gewonnen... hahahha faal. Maar was super leuk! Oja en het is een feit ik ga 20 februari naar een NBA bastketbal game!!!!! whaaa zoveel zin in! Houston rockets-Oklahoma City, Oklahoma gaat waarschijnlijk winnen maar dat maakt niet uit. Ik heb er zoveel zin in! Kaartjes zijn gister besteld, en oh wat is het heerlijk om dat er dan lekker in te wrijven bij je zus onder het skypen. bleeeh ik ga naar een NBA game! Ohja en dat skypen, omg ik schaamde me voor mezelf, Nederlands is toch best een moeilijke taal! haha. Maar komt goed, ik kan dit weekend oefenen met Tham en Isa :). Ik hoor dat veel mensen me blog lezen en geniet altijd heel erg van de reacties, dus als je het leest, reacties zijn altijd welkom en vind ik erg leuk. Ik probeer ook altijd op alle reacties te reageren. Vanavond skyfall kijken en morgen weer naar turnen. Spreek jullie op de volgende blog! Kusjes

  • 08 Februari 2013 - 23:42

    Laura:

    Haaaai Taar!
    Super leuk om het allemaal te lezen en te lezen dat het super met je gaat. En ik lees ze ook allemaal hoor hahahaha
    X Lauraa

  • 09 Februari 2013 - 00:16

    Marcel Jansen:

    Het Taart,
    Vanavond met mama naar de bios geweest. De film impossible over de slachtoffers van de tsunami in Thailand. Daarvoor eerst even bij de Beer gegeten mama spare ribs en ik een berenspies. Nemen ze je nu al mee voor kledingadviezen. Ben je ook uitgenodigd voor het feestje van Rick of ben je alleen zijn personal kleedster. En wat hoor elke avonde na het eten wandelen. Dat zullen we er maar inhouden voor als je terug bent.
    Morgen ga ik op zolder tegels zetten en boel afmaken. Zodat we alles in gebruik kunnen nemen. Het echt mooi. Mama zit nu aan mijn iPad te trekken omdat ze je blog wil lezen.
    Dus tot gauw. Dikke kus papaxxx

  • 09 Februari 2013 - 12:46

    Thamar:

    Haha het Nederlands praten ging gister best goed op een klaar kleine foutjes na haha! Ben super blij dat je het zo naar je zin hebt! Alleen een beetje jammer dat je kleding uitzoekt voor hem om naar een feestje te gaan, en dat je dan zelf niet mee mag haha.

    Spreek je snel weer taar!!!
    Xxxxxxx

  • 09 Februari 2013 - 22:30

    Tara Jansen:

    Leuk en lekker die berenribs :) Het is Nick en helaas feesten zit er hier voor mij niet in... geen 18 en om 11 uur thuis zijn. Jullie zullen me de eerste weken in nederland niet zien als ik terug ben want ben al het feesten aan het inhalen :D. Oke super, succes met de zolder! hahaha mam, ben blij dat je het zo graag wil lezen. Spreek jullie snel weer allemaal! xxxx

  • 10 Februari 2013 - 09:33

    Gert:

    Hoi Isabelle

    Wat een klucht die school werken daar alleen maar idioten, misschien de wiskunde leraar niet want daar hoor ik niets van. Wel lekker hè dat de week zo snel gaat is een teken dat je het goed naar je zin hebt en daar ben ik wel blij mee. Zo het weekeinde is weer begonnen lekker dingen doen die je leuk vind. Wandeling gemaakt na het eten!!!! Wat is jou overkomen, gestoken door een wandelbij, dat wordt lachen als je terug bent in Nederland. Dat je naar NBA basketbal wedstrijd gaat kijken is werkelijk super, alleen de sfeer rondom die wedstrijd is al een belevenis. Ralph en Kelly zullen wel stinkend jaloers zijn. Tara geniet er van en maak er maar een dolle boel van.

    Gr Gert

  • 10 Februari 2013 - 22:31

    Wilma Schaap:

    Hallo Tara

    Ik heb nu pas voor het eerst gekeken. Maar wat is er veel telezen. Heb nog niet alles gelezen maar wil het weldoen. Van je ouders hoorde ik dat je het erg naar je zin hebt.
    Van Kelly had ik het gekregen waar ik alles van je kon lezen maar was het kwijt en nu heb ik het van je ouders gehad.
    Vandaag met Kelly gewerkt. Was weer erg gezellig,alleen koud vond ik in de winkel.
    Kelly had er geen last van zei ze!
    Lieve Tara geniet maar lekker.
    Zo af en toe hoor mij.
    Groetjes en dikke kus Wilma xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sugarland

Tara

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 25457

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 08 Juni 2013

Mijn semester high school in the USA

Landen bezocht: