sjoeeeef sjoeeef - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu sjoeeeef sjoeeef - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu

sjoeeeef sjoeeef

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

01 Februari 2013 | Verenigde Staten, Sugarland

Wooow wat gaat deze week snel opeens. Het lijkt wel gisteren dat we naar stomp zijn geweest. Haha en wat heb ik leuke dingen meegemaakt deze week, buiten het feit om dat ik alleen maar hoge cijfers haal, zelfs voor me eco! (geen idee hoe, maarja who cares), is het hier nog steeds elke dag een momentje waarvan je denkt oja we zijn in dit rare Amerika. Oke dinsdag ik zou na school met Koiraima naar le madeline gaan, het is een franse bakkerij/cafe, om haar favoriete taart te gaan eten. En zeker tegen een goede FRANSE CHOCOLADE taart zeg ik geen nee. Dus wij na school naar haar auto, startte de auto niet... ok dus ik: is dit de eerste keer dat dit gebeurt? Je had haar gezicht moeten zien haha die stond op stresslevel 10. Na ongeveer 10x proberen en nog steeds geen kick van de motor zij bellen naar haar ouders. En ja ik was aan het lachen maar is natuurlijk helemaal niet grappig. Maar in de tussentijd dat zij aan het bellen, ruzie maken en stressen was had ik Jigar al gebeld om me op te komen halen. Koraima dacht namelijk dat die echt niet zou gaan werken. Dus zij aan andere mensen vragen of ze een lift kon nemen naar huis. 2 jongens wilde het wel doen en ze was helemaal blij, bleken ze uiteindelijk geen auto te hebben en was het een grapje en jahoor Koraima was boos!!! haha. Ze was namelijk ook in de stress omdat ze het broertje van haar vriend moest ophalen van school. Uiteindelijk kwam haar vader met het idee dat het misschien wel is handig was om te kijken of haar koppeling in de goede richting stond. En jahoor die stond nog op drive in plaats van park. Na 25 minuten konden we dan eindelijk weg en haar auto deed het weer. Maar dat is echt super slecht voor je auto en dit is al de 3e keer dat ze die fout maakt. Maar Jigar was nog niet onderweg dus Koraima mij thuis gebracht en geraced naar de school van het broertje van haar vriend. Le madeline krijgt later een tweede kans hihi. Uiteindelijk was ze 20 minuten te vroeg bij de school aangezien ze haar niet verteld hadden dat dat broertje nog bijles had na school. Dus genoeg stress voor niks maarja. Ik thuis, hw maken (ja dat doe ik...soms), smsje van Niyati: did you had fun? ehmmmmm hahaha ja eigenlijk wel maar we zijn niet geweest, leg het je vanavond wel uit. En Jigar: strike 2 voor Koiraima! (zij was degene die had afgezegd voor stomp) haha Ik kan het goed met haar vinden hoor haha. 's avonds lekker gegeten, van de kokkin, oja met de oom van Jigar en daarna tadaaaaa. Jigar en ik hebben een chocolate cinnamon cake gemaakt en ow wat was die lekker en ow wat hou ik van een kitchen aid apparaat, we hoefden echt werkelijk niks te doen. Na een 45 minuten was die klaar en lekker gegeten met een bolletje vanille ijs, oeh wat was die lekker. Volgende dag weer naar school, ja echt waar!, en in de avond lekker gegegeten bij canes (soort kfc met hele goed kip) Ja nick zei dat het de beste kip in de hele wereld was dusja dat moeten we dan maar even testen. Het was goede kip en zeker gezellig :). Meer heb ik er op dit moment op het internet niets meer over te zeggen. (oja behalve dat die bij de abercrombie heeft gewerkt haha) Laat gaan slapen uiteindelijk want kon dus gewoon echt niet slapen waardoor ik vandaag op school als een soort wandelende tak door de school liep haha. Veel hw gemaakt helaas en naar het postkantoor geweest om de brief te posten naar papa en mama met papieren. Naar randalls voor de aarbeiden en de wijn aangezien we die nog niet hadden voor de overheerlijke aardbeien tiramisu die ik ga maken voor de superbowl party voor zondag (belangrijkste football wedstrijd van het jaar). En ja hier zit ook nog een verhaal achter. Dinsdag naar de HEB, die hele grote waarvan je gewoon in trance raakt, die!, voor de spullen voor de aardbeien tiramisu. Na een uur rond gelopen te hebben om alleen mascarpone, slagroom, witte wijn en lange vingers te zoeken hadden we bijna alles gevonden. (ja je zou denken lange vingers liggen bij de koekjes, nou dus niet!) We moesten alleen nog de vanillesuiker, na een paar keer gevraagd te hebben en die werkers andere mense gebeld hadden. Hadden we het dan eindelijk gevonden. In een potje, niet in zakjes, en 10 dollar :O Ja dag dat ga ik echt niet uitgeven hoor dan maar met vanilleextract. Maar uiteindelijk ook nog 1 van 3 dollar dus dat klonk beter in de oren. Toen op naar de kassa en jahoor drama, we wilde wijn kopen en ik was niet oud genoeg. Gebel alles en Jigar zei laat maar ik hoef het niet meer haha. Dus vandaag de wijn maar gehaald met de aardbeien en heb ik buiten gewacht. Dus na 1 uur en 15 minuten waren we eindelijk thuis van een 'snelle' boodschap. Maar het is het waard, ze gaan smullen zondag! Nou spreek jullie later weer op de blog want staat weer een super vol weekend voor de boeg! kusjesss

  • 01 Februari 2013 - 07:06

    Marcel Jansen:

    Beste taart,
    Weer allemaal leuke verhalen en ja hier vloog de week ook al voorbij. Dit komt gewoon dat jij het naar je zin hebt en ik het heel druk met mijn werk heb. Ik begrijp uit je verhalen dat het met het eten prima gaat, waar je weken geleden zo tegenop zag. Dat vind ik fijn. Heb je nu ook nog andere naschoolse activiteiten.? Komt Fred nog in huis bij jullie?
    Eergisteren had ik Kelly mooi tuk. Ik riep naar boven dat ze moest eten. Toen ben ik in de woonkamer tegen de deur aan gaan staan. Kelly kwam springend de trap af en wilde snel naar binnen en wilde de deur open gooien. Helaas deze bleef dicht door mij en ze liep er vol tegen aan. Haha. Dit weekend met mama naar de bios en verder op zolder. We gaan ook nog verder voor tegels kijken voor de badkamer. Misschien maken we boven ook nog een hangend toilet net als beneden.
    Aankomend week zit ik voor een paar dagen in Duitsland voor mijn werk, maar probeer wel te reageren op jouw blog.
    Nou nu weer genoeg getikt, want ik moet naar mijn werk.

    Dikke kus papaxxx

  • 01 Februari 2013 - 17:26

    Priscilla Van Helden:

    Meid !

    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en mega druk !

    Heel veel plezier en geniet van het weekend!

    xx pris

  • 01 Februari 2013 - 17:39

    Gert:

    Die Koiraima, komt ze uit een ei of zo? Ik rij ook in een automaat dan weet elke bestuurder dat je alleen kan starten in zijn P stand en dat voor de derde keer. Als ik jou was ga ik daar niet mee uit, straks vergeet ze waar ze woont en dan sta je mooi te kijken op een of ander parkeerplaats. Ik ben blij te lezen dat het daar goed gaat, lekker eten en wat aan kloten op school. Ik ben gisteren nog even bij je ouders geweest. Je moeder vroeg aan mij of ik (naam ben ik weer kwijt) heb gedronken. Ik wist niet eens wat het was laat staan dat ik het gedronken had. Kelly en je moeder gingen dat klaar maken, bleek het een vruchtencocktail te zijn. Ja als bier drinker heb ik die vitaminen stoot nog nooit gehad. Ik ging zowaar met rode wangetjes en een frisse blik naar huis. Als ik bier drink heb ik ook wel rode wangetje maar die blik is dan niet zo fris. Ja het weekeinde is weer dus zet hem op en geniet er van. Het gaat je goed tot de volgende keer.
    Gr Gert

  • 01 Februari 2013 - 22:46

    Tara Jansen:

    ja fred komt nog steeds maar weet niet precies wanneer. hahahaha kel! veel plezier bij de bios en succes met alle verbouwingen, ik ben benieuwd! succes in duitsland en niet teveel pretzels eten he. nee koiraima komt niet uit een ei hoop ik.... maar goed dat je dit keer een lekkere frisse blik had, strawberry mojito misschien?

  • 02 Februari 2013 - 04:08

    Carolyn:

    Hoi,

    Hen heeft het vaak over je, en ik lees af en toe je blog
    Veel plezier , en geniet vooral want het is zo voorbij.

    Groetjes Carolyn. ( Zus van hen)

  • 02 Februari 2013 - 09:40

    Marcel Jansen:

    Het was een Smoothie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sugarland

Tara

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 25458

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 08 Juni 2013

Mijn semester high school in the USA

Landen bezocht: