Smile :) - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu Smile :) - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu

Smile :)

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

28 Januari 2013 | Verenigde Staten, Sugarland

Wiehoee wat een leuk weekend hebben we weer gehad! Het begon al op vrijdagavond, we gingen naar de film. Ze hadden nog groupon kaartjes die op moesten, 5 dollar met een large popcorn! Hoe bedoel je cheap hihi. De film begon om 10 uur dus daarvoor nog even tijd voor mezelf. Komen we daar in de bios aan, echt super luxe! Ja hier komt weer een shock momentje... Je gaat zitten in de bios, super comfortabele stoelen, je benen kan je strekken en dan nog heb je ruimte over! Ja dit is echt waar zelfs met mijn lange benen. Je hebt een tafeltje voor je met een menukaart en kan je dingen bestellen HAHA. Echt serieus alles! Van hele maaltijden tot ijsjes en cocktails. Dan druk je op een knopje in je tafel en komen ze je bestelling opnemen en je eten gewoon brengen! Ik was serieus in euforie haha. Wat een luie mensen toch ook, maarrrrrr ze kwamen dus de popcorn brengen en om kwart over 10 begon dan uiteindelijk de film. (ja ook hier hebben ze lekker lange commercials). We gingen naar zero dark thirty, dit ging over hoe ze Bin Laden hebben gevonden en hebben vermoord enzo. Het was een goede film maar wel een beetje langdradig, hij duurde 2 en een half uur en aangezien ik best moe was viel ik soms bijna in slaap haha. Als die een half uur korter was geweest was die waarschijnlijk een stuk beter geweest maarja. We waren dus 1 uur thuis en om half 2 lag ik dan eindelijk in me bedje. En jahoor om kwart over 8 ging de wekker weer want ik ging voor het eerst naar turnen! Kom ik daar om 9 uur, de selectie al aan het trainen sinds 8 uur. Serieus die zaal is zo groot en jaloersmakend dat ik zelfs weer een momentje had van omg ik wil ook weer turnen, en die heb ik nog niet vaak gehad sinds ik ben gestopt. Dus alle niveaus trainen door elkaar heen, ongeveer 10 trainers op de vloer met allemaal hin eigen groepje. Echt waar van 2 jaar (met ouders haha) tot 16 jaar liepen er rond in de zaal. Elk uur rond de 60 kinderen. Jaja dit is echt een grote belangrijke sport hier. Maar omg wat was het druk! Elk uur met een andere trainer meegelopen en vooral veel geluisterd haha. Want ja de termen zijn anders dus dat was zeer moeilijk voor mij hihi. Een beetje wennen aan het niveau want het is ongeveer allemaal niveau 1, wat het laagste is, dus de koprollen en de kleine meisjes vliegen je om de oren. En ja de trainers doen dit als fulltime job hier en kunnen er goed van leven. Maar ze waren allemaal heel aardig en om 12 uur kon ik weer naar huis. De selectie trainde nog door tot half 1 en daarna worden er birthday feestjes gehouden, ze hadden een springkussen alles in de zaal haha. Dusja de selectie traint elke dag minstens 4 uur en op doordeweekse dagen 2x per dag. En dit is geen topsport maar gewoon een hoog niveau haha. Maar me gastouders waren er nog niet dus heb gewacht tot half 1 en nog even gekletst met een paar andere trainers. Toen lekker iedereen naar huis want als je dit 6x per week doet ben je echt kapot. Ik zou dat niet willen hoor fulltime turncoach zeker niet als je ze alleen maar koprollen moet leren. Maarja je kiest ervoor. Maar toen kwamen Jigar en Niyati me ophalen en gingen we naar de boekwinkel om wat boeken te halen voor het nichtje van Niyati, die was namelijk jarig en zouden we in de avond heen gaan. Ze werd 4 jaar en oh wat een schatje is het toch. Daarna op naar penara om lekker te lunchen, lekker buiten gezeten in het zonnetje met een heerlijke sandwich. Serieus er zat zoveel verschillende soorten vlees op hahaha, ik dacht neem een italian combo maar had niet gedacht dat die zo was. Hij was heerlijk! Daarna nog een heerlijk zoet broodje met van alles en nog wat gedeeld en me buikje zat weer vol. Op naar huis want we wilde een chocolade cake gaan maken voor de verjaardag savonds. Het was een eggles cake aangezien haar oom geen eieren mag. Maar hij was goed gelukt, lekker frosting erop en smullen maar savonds. Toen kwam Fred, wie is Fred? Dat ga ik jullie nu vertellen :). We krijgen een nieuwe inwoner in the house! Het is een vriend van Niyati en hij woont nu ergens anders met allemaal smerige gasten maar dat vind die niet zo leuk. Dus hij komt hier voorlopig wonen en huurt hier een kamer met een badkamer haha. Hij is echt heel aardig! Hij zal niet veel thuis zijn aangezien die veel met de kerk doet en heeeeel veel werkt maar dat wordt wel leuk denk ik. Hij moet wel eerst door de background check haha, als je met mij woont moet dat natuurlijk hihi. Dus even afwachten of die allemaal drugs heeft gebruikt en mensen heeft vermoord in het verleden... Toen zaterdagavond op naar de verjaardag van het kleine nichtje, ze had zo'n schattig jurkje aan
! Eerst (lekker)indian food gegeten en daarna kwam er nog pizza, taart en van alles en nog wat :) Ze had een dora taart! so mooooi he! Lekker gelezen met de kids, ze lekker gek gemaakt met niyati en simon says gedaan haha (commando is hetzelfde spelletje). En ja het was zoooo grappig he, heb echt gelachen die avond! Toen rond 11 uur weer naar huis en lekker het bedje ingekropen. Want zondag zouden we naar stomp gaan, een theater show waarin mensen muziek maakte met van alles, prullenbakken, basketballen, rubberbanden, alles wat je maar kan bedenken! Het was echt super tof en heb ook echt heel erg gelachen!! Maar ik mocht dus een vriendin meenemen en had iemand gevraagd maar die zei de avond ervoor af toen ik op de verjaardag was. Dus die avond snel iemand anders gevraagd en ze kon mee komen :). Was heel leuk en we gingen lekker mooi in jurkjes enzo, maar ik had niet echt nette schoenen voor bij me nieuwe jurkje hahaha. Dusja dan maar me all stars hihi, gelukkig stond het niet op de foto. En naast ons was iemand in slaap gevallen al voor de show was begonnen :P. Toen op de terugweg een gelato gehaald :D en eten gemaakt. Na het eten een stuk gewandeld en een film gekeken thuis. De blind sight, erg goede film! Toen lekker weer ons bedje in want ja het normalen leven zou weer beginnen de volgende dag. De wekker weer om kwart voor 6 en op naar school. Maar oh wat heb ik weer een super weekendje gehad! Ik ben er al 3 weken en de tijd is voorbij gevlogen. Kusjesss!

  • 29 Januari 2013 - 00:05

    Kitty Jansen:

    Ga je nu iedere zaterdag helpen of hebben ze genoeg trainsters of zal ik een pakje voor jezelf op sturen hahahaha. Hoe smaakte de Dora taart ? Veel plezier deze week weer op school en probeer van de week weer eens een keer te skypen tussen je vele uitstapjes door.
    xxxxxx mama

  • 29 Januari 2013 - 00:09

    Marcel Jansen:

    Het schat,
    Mooie verhalen heb je weer en dan komt Fred Flinstone ook nog in huis. Hoe oud is hij of heb je hem nog niet gezien. Je hebt het ook zo druk. Dat je nog tijd hebt om adem te halen. Ik heb je gisteren een mail gestuurd met papieren die je zo snel mogelijk door de school moet laten invullen en naar mij per post terug moet sturen. Niet vergeten dus.
    Hier is alle sneeuw en ijs weg en de temperatuur loopt deze week op naar 12 graden. Dus 22 graden verschil met vorige week. Van mij mag het ijs weg blijven je weet ik heb een hekel aan kou. Op zolder heb een aanrechtblad met spoelbak gemaakt à.s. Weekend afmaken en damde muur regelen. Dan is alles netjes daar boven. Nou doe ze daar de groeten.
    Dikke kus papaxxxx

  • 29 Januari 2013 - 20:39

    Gert:

    Hoi Tara

    Wat een feest het kan gewoon niet op, ik denk dat je dit niet elk weekend kan verwachten of zijn die gasten gewoon zo, dat alles in het weekeinde moet gebeuren. Jigar en Niyat moeten die niet het huishouden doen of hebben die een werkster? Het is wel leuk dat je er van geniet. Ik vind dat die schoenen perfect passen bij die jurk. Die gekke Amerikanen kijken nergens naar en vooral niet hoe ze gekleed zijn. Als je door het warenhuis loopt kun je wel zien wat ik bedoel denk ik. Dat het weer daar lekker wordt wil ik wel geloven hier is het behelpen, regen en wind, echt herfst. Ik geniet weer, want je gaat naar school, uit met de pret weer een beetje opletten. Hoe zit het met die Jared maakt hij nog steeds huiswerk of is die dwerg uit het zicht verdwenen, wel zulke gasten blijven paaien je weet nooit of je ze nog een keer kan gebruiken. Sla je lange benen om hem heen en zeg “ Heen poepje wat heb je mooie ogen”. Dan hoef je de volgende 6 maanden geen huis werk meer te maken :-)) He Tara het gaat je goed, ik ben trots op je hoe je het doet daar.
    Gr Gert

  • 30 Januari 2013 - 00:53

    Tara Jansen:

    hahahahaha gert toch! wat geniet ik toch altijd van die reacties :P maar ze hebben 1x per maand een werkster en voor de rest heb ik ze nog nooit zien stofzuigen in de huiskamer hahaha. maar je mag je schoenen ook niet aan in huis. ik heb 1x niyati geholpen met het huis schoon te maken. nee en indd het maakt geen drol uit hoe je eruit ziet hier, iedereen loopt hier met joggingsbroeken en sokken met slippers. ik ben serieus de leukst gekleedde persoon op school en krijg ik dan ook 10x per dag te horen :) haha en ja jared is heel aardig en maakt vaak hw die ik kan overschrijven haha. xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sugarland

Tara

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 25524

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 08 Juni 2013

Mijn semester high school in the USA

Landen bezocht: