Sleep over, superbowl and food - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu Sleep over, superbowl and food - Reisverslag uit Sugarland, Verenigde Staten van Tara Jansen - WaarBenJij.nu

Sleep over, superbowl and food

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

04 Februari 2013 | Verenigde Staten, Sugarland

Hello dutch citizens, wat een weekend toch weer. Alweer 4 weken hier en wat vliegt die tijd toch als je het leuk hebt. Vrijdagavond bij de ouders van Niyati gegeten, we aten Niyati en Jigars lievelingseten, het was een soort indische pasta haha. Was best lekker maar zal nooit de lasagne overtreffen. Dat komt eens goed uit dat de moeder van Niyati dat volgende keer gaat maken hihi. Toen naar huis en wilde we eigenlijk nog een film kijken maar aangezien Niyati en ik zowat in slaap vielen hebben we dat niet meer gedaan. Heerlijk geslapen en zaterdag vroeg weer de wekker voor de tweede keer turnen. Sommige andere tarinsters en ook heel aardig. Dit keer wat minder druk gelukkig alleen wel meer stress haha, aangezien niemand zich aan het schema hield. En als je zoveel kinderen in de zaal hebt lopen is dat best vervelend netjes gezegt. Ik ben dit keer tot 11 uur gebleven aangezien we nog boodschappen moesten doen voor de sleepover en de superbowl! Dus op naar de HEB en alles gekocht. Thuis gedoucht, gelunched, aardbeientiramisu gemaakt met Jigar en zijn nederlands wordt al beter :P Mijn Gujrati trouwens ook :), en gewacht op Sibel en Pamela. 2 andere exchange studenten uit Katy, ongveer een half uur rijden. Ik had hun ontmoet bij het schaatsen de eerste vrijdag en was gelijk gezellig. Eerst nog even chai gedronken en op naar ulta, een super grote make up beautystore :D, en we hadden een coupon voor 20% korting op alles. Paar dingetjes gekocht, helaas niet mijn urban decay naked 2 palet want vond m toch iets te duur, dit kan altijd nog later. Pamela helemaal blij met haar chi stijltang want ja was nu 20 dollar goedkoper :). Toch maar eens over nadenken voor een chi want ik hoor alleen maar positieve dingen, maarja we hebben nog alle tijd en nu kan ik Niyati haar chi lenen :). Toen heeft Niyati ons afgezegd in de mall en ja dat is natuurlijk altijd goed. Lekker gewinkeld en rond gekeken en daarna lekker gegeten bij een mexicaans restaurant, chipolata's ofzoiets. Een burrito met van alles en nog wat en omg dat was zo groot dat die gewoon niet in me mond paste hahahah, dus heb m maar uitgelepeld :P. Was heerlijk en super gezellig! Niyati ons weer opgehaald, kom je thuis de reactie die je krijgt: 'Tara heb jij niks gekocht! :O wat hebben jullie met onze Tara gedaan?' Ja zo sta ik dus bekend... haha. De film ted gekeken, haha wat een droge maar grappige film was dit. Daarna nog gekletst en natuurlijk Pamela haar nieuwe chi uitgeprobeerd. Toen was het super warm in de kamer en wilde we een raam open doen maar even niet aan gedacht dat het alarm dan af zou gaan. En jahoor keihard en ik voelde me echt zo schuldig! Ik vloeken natuurlijk en gelijk naar beneden gerend, Niyati was wel een beetje boos want die was heel erg geschokken natuurlijk. Gelukkig uiteindelijk alles weer goed en volgende morgen was ze niet meer boos maar kwam het meer door de schik. oepssss. Uiteindelijk pamela verhuisd naar het andere bed/kamer want die snurkt hahaha. Uiteindelijk gaan slapen en jahoor Tara is weer vroeg wakker. Uiteindelijk Sibel ook wakker om kwart voor 10 en Pamela even goed wakker gemaakt door heerlijk te springen op haar bed hahaha. Goedemorgen pamela! Toen heerlijk ontbeten met pannekoeken die Niyati voor ons had gebakken. Oja en de cake in de mug!! Had ik met boodschappen doen gekocht, het is een zakje met poeder en een beetje melk en dan in de magnetron 1 minuut en dan tadaaaa een cake in een mok hahaha. Het was echt lekker ook, en mijne was het best gelukt door een betere mok :P. Buikjes weer rond en Pamela en Sibel weer naar huis. En jahoor de dag van de superbowl was aangebroken dus de voorbereidingen gedaan. Jigar had het hele weekend vrij genomen, vrijdag, zaterdag en zondagnacht :P. Al het eten gemaakt en om half 4 kwamen de eerste mensen. uiteindelijk iedereen was er, rond de 25 mensen en de wedstrijd begon. Alle vrouwen kletsen en eten, alle mannen op de bank en kijken, alle kids boven een film kijken. Het waren allemaal indian people maar heb me zeker vermaakt haha. Het was een party voor alleen jongere en Niyati heeft leuke vriendinnen haha. Ook 3 jongens van mijn leeftijd waarvan ik Harshil al kende, en jahoor zat die daar met zijn laptop een essay te schrijven. Na 4 uur, ja zo lang duurde die wedstrijd, stond alleen ze naam op het papier haha. Ik heb wel gelachen hoor! Uiteindelijk was de break wel leuk met beyonce en het geschreeuw en gestrijd tussen de 2 teams wel grappig in huis. Uiteindelijk denk ik in totaal 2 minuten gezien aangezien ik er geen moer van begreep. Burgers (vega), cake, chips, tiramisu, soda, en al het andere eten dat er was! Omg wat een eten, iedereen nam wat mee en hebben zoveel over aangezien wij alles mochten houden... Dus net maar weer een burger met tiramisu op en op school nachos met lekkere homemade dip. En heb het idee dat vanavond ook burgers wordt haha. Kan geen frisdrank en chips meer zien voor de hele week. En omg wat was ik moe aan het einde van de avond, oja en voor degene die het willen weten, de baltimore ravens hebben gewonnen, om 12 uur toch echt naar bedje gegaan en lekker geslapen. Alleen jammer dat vanochtend de wekker weer ging om 6 uur... en toen de bus ook nog eens 10 min te laat was dacht ik echt fack my life. Ik had 10 min meer kunnen slapen! Nog steeds vol van het vele eten in het weekend en mijn slaapkop de dag toch doorgekomen op school. Bij frans gaan we morgen mardi gras vieren en moesten we allemaal 1 dollar geven en ging ze eten enzo kopen haha. En bij gym gingen we piepjestest doen, je kon maximaal 71 invoeren in de computer maar heb doorgerend, als laatste :), tot 95. Best goed voor iemand die 4 weken echt totaal niet heeft gesport, maar oh wat is mijn conditie is slecht... deze week maar eens naar de gym! By the way 35 sit ups is het maximum en ja er zijn serieus meiden die dit gewoon echt niet kunnen. Ik ben de sportiefste in deze klas, vind je het gek, we doen nooit wat. Maar uiteindelijk dus met een rode kop gaan lunchen en de rest van de dag uitgezeten. Bij economie de eerste persoon meegemaakt die er werd uitgestuurd. En oh wat was ik blij dat deze dag over was en ik lekker naar huis kon om uit te rusten. Wat gegeten, hw gemaakt half, bloggen en zo lekker slapen en misschien wie is de mol even kijken. Kusjes allemaal en hoop dat alles goed gaat met iedereen!

  • 05 Februari 2013 - 00:36

    Kitty:

    Hoi schat,
    Hoe vonden ze je tiramisu en hoeveel heb je zelf op? Zo te horen had je weer een super weekend gehad. Wanneer gaan we weer eens skypen? Gisteren hebben we de laatste dingen voor de badkamer uitgezocht, als alles goed gaat dan beginnen we begin maart, hoef jij niet in het stof te zitten.
    xxx mama

  • 05 Februari 2013 - 15:30

    Maxime:

    Klinkt echt leuk allemaal! En was je haar mooi stijl met de chi? Ik ben benieuwd ;) xxx

  • 05 Februari 2013 - 18:26

    Marcel Jansen:

    Hey Taart,
    Ik kom net binnen en lees je blog. Ik ben zelf twee dagen in Keulen (Duitsland ) geweest voor Europese conferentie over goedkope kleding. Twee volle dagen Engels lullen en tussen door ook nog Duits. Vanmiddag een presentatie gegeven over het onderwerp. Leuke mensen ontmoet en weer mooie contacten gelegd. Ik ben er wel moe van. ik kan me dan ook goed voorstellen hoe moe jij de eerste week was in Sugarland
    Jouw weekend was weer super las ik. Ik lees alleen maar over shoppen, eten en een slechte conditie. Je komt straks toch niet met zo,n dikke Amerikaanse reet terug. Volgens mij zullen Niyati je in Shape houden of niet. Ik reken er ook op als wij in juni komen wij door Jigar in het Nederlands worden ontvangen. En jij natuurlijk in het Gujrati. Lijkt me leuk dus goed oefenen met ze. Morgen geven ze weer een pak sneeuw op. Bah vreselijk die kou.
    Het moet gauw 25 graden worden. Zo nu niks meer te zeggen. Blijf bloggen en probeer van de week een keer te Skypen. Mail maar wanneer en hoe laat.
    Dikke kusxxxxx papa.

  • 05 Februari 2013 - 22:24

    Tara Jansen:

    de tiramisu vonden ze lekker maar wel een beetje bitter op het einde, sommige mensen... maar zelf heb ik er heerlijk van genoten! haha. oeeh ben echt benieuwd naar de badkamer! Ja pap weet je hoe ik me voelde de eerste week, Gujrati, engels, frans en nederlands... hahaha en nee kom niet met een dikke reet terug, wees maar niet bang. morgen naar de sportschool denk ik na shool even. ik zal jigar vast voorbereiden voor het nederlandse ontvangst :p en mezelf ook hihi. Goed dat je weer nieuwe contacten heb gelegd en je talen weer even goed heb kunnen oefenen. ik kan deze week wel skypen na school een keer? hier is het nu heerlijk weer dusja het verschil moet er zijn. ik heb m niet uitgeprobeerd maxime maar hij werkte top bij de krullen van pamela! heel veel kusjes xx

  • 05 Februari 2013 - 22:32

    Gert:

    Hoi Tara
    Dat voetballen wat je daar ziet is helemaal niets aan. Maar als ik het goed begrijp zijn die gasten net zo gek als wij met voetballen. Bij het Nederlandselftal zitten de jongens ook bij mij op de bank voetballen te kijken en schreeuwden de hele tent bij elkaar. Jammer dat er bij ons geen vrouwen erbij zijn om ons tebedienen, hebben ze daar beter voorelkaar. Die wedstrijd was ook bij ons te zien, je vergeet nog te zeggen dat het licht voor een halfuur uitviel. Wat lees ik nog meer "eten, drinken, bios pakken, ouwehoeren, een beetje winkelen en dan gaan slapen". Je ben al bijna een Amerikaanse aan het worden. Gelukkig heb je lichaambouw tegen omdat te worden maar anders ben je over 6 maanden Bessie Turf zus van Billie, een strip uit de jaren 60. Maar ik schrok ook wel dat jij uit een winkel komt zonder wat te kopen, doen vrouwen nooit. Alles goed met je? Hebben ze je bedreigd? Wordt je onder drukt gezet? Verkeerde pillen geslikt? Zeg het maar tegen Ome Gert, volgende keer weer wat kopen hoor :-)). Ik ben vandaag in Eindhoven geweest een vergadering cq bijeenkomst over de jaar cijfers, een goed jaar gehad, we mogen blijven,. Wordt er wel duf van al dat geouwehoer. Maar na afloop aan de bar en dan eten, lopend buffet, dat maakt de dag nog wat dragelijk. Tara dat was het weer tot de volgende maaltijd o sorry mail.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sugarland

Tara

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 25437

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 08 Juni 2013

Mijn semester high school in the USA

Landen bezocht: